Backpacken in Zuid-Oost Azië! - Reisverslagen van Richard Marx - WaarBenJij.nu Backpacken in Zuid-Oost Azië! - Reisverslagen van Richard Marx - WaarBenJij.nu

Backpacken in Zuid-Oost Azië!

Eindelijk is het dan zover, mijn reisje door Azië gaat bijna beginnen. Ik heb een route 'gepland' waarvan de tijd zal uitwijzen of ik de route ook ga afleggen zoals ik deze in eerste instantie gepland had. De intentie is in ieder geval om de volgende landen te bezoeken: Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Myanmar, Maleisë, Singapore & Indonesië. Wie weet valt er iets van weg maar misschien komt er ook nog wel iets bij ;)

Ik vertrek op zondag 30 september vanuit Brussel en zal maandag 1 oktober aankomen in Bangkok. Wanneer ik terugkom is nog niet zeker aangezien ik nog geen retourticket geboekt heb. Waarschijnlijk zal dit ergens in maart/april van volgend jaar zijn.

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2013

Het laatste stukje NZ en een terugblik

29 April 2013

Het Zuiden: diverse natuur, extreem bezig zijn en

10 April 2013

Sportiviteit op het Noord eiland van Nieuw-Zeeland

23 Maart 2013

Lombok, Bali, Maleisië & final SEA stop Singapore

05 Maart 2013

Rainy Indonesia: Java, beetje Bali & Flores
Richard

Actief sinds 24 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23595

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 30 April 2013

Backpacken in Zuid-Oost Azië!

Landen bezocht: